بهگزارش میراثآریا بهنقل از روابطعمومی ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان کردستان، حمید اسکندری معاون گردشگری و سرمایهگذاری استان اظهار کرد: «هدف از برگزاری این جلسه رسیدگی به شکایتها و نحوه عملکرد دفاتر خدمات مسافرتی و همچنین ایجاد همکاری و تعامل در راستای عملکرد هر چه بهتر و بیشتر این دفاتر بود.»
او افزود: «تعداد یک فقره شکایت از دفاتر خدمات مسافرتی استان به این معاونت گزارش شده بود که طی این جلسه مورد بررسی و پیگیری کارشناسان مربوطه قرار گرفت و برای آن رأی صادر شد.»
اسکندری در ادامه با اشاره به اهمیت برگزاری جلسه کمیسیون رسیدگی به شکایات دفاتر خدمات مسافرتی استان اظهار کرد: «برگزاری این جلسهها علاوه بر آشنایی بیشتر دفاتر خدمات مسافرتی با قوانین و مقررات جاری، بر نحوه عملکرد دفاتر استان تأثیر بهسزایی دارد، چرا که در این جلسه مقرر شد فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی هدفمندتر شود.»
انتهای پیام/